2008. augusztus 28., csütörtök

Picasa Webalbumok - dysan0201 - mnbsk

Picasa Webalbumok - dysan0201 - mnbsk


Kedves MNB-s volt és aktív tagjai az MNB-nek nem sok mindent tudok rólatok csak 77-ben születtem.Az a lényeg azóta bejártam oda nao mint nap ahogy ti dolgozni,én csapkodni a klvit.
Nem is ez a lényeg az itteni fotók csak a kezdet egyébként itt lehet üzenni,anyázni MÓDJÁVAL,bármit csinálnia NET szabad és szólásszabadság van,nem úgy mint a bankban.Ezt úgy értem mint admin nem rúgok ki senkit csak kérem hogy kissé vegyen vissza ha kell ha nem a ti dolgokot.Ezen a lapon nektek is van vagy lesz beleszólásotok hogy milyen legyen, mi kellene nektek. Gondolok itt arra hogy : munka,lakás,albérlet,kocsi,stb.Nekem annyi a dolgom ebben hogy ha már ennyire széthullott ez a volt társaság kicsit ha nem is nagyon akartok tartsatok össze hiszen nem 1-2 évig dolgoztatok együtt ti.Ami az IWIW-et illet nem rossz.Bankszektorban dolgozók hehehe igen és mi van azokkal akiket már nemhogy a bankszektorba de a parkolójába se vesznek fel mint őrkutya(bocsi nem a Bankos őrökre gondoltam) van itt többféle szolgáltató MSN,YAHOO,AOL,AIM és SKYPE is.kb:. két naponta lesznek friss infók, amik nektek, is talán érdekesek lehetnek.Az eddigek szerint tetszik nagyon sok embernek az oldal pl: So Verdades spanyol kiadó,az A&T us,és persze akiknek születik felhasználóknak is.Kérdés van? Tedd fel nyugodtan szerinted mit tegyek fel az oldalra mi jó és mi nem kelle ide csak ne a megjegyzésbe írd(úgy is törlöm hehe) hanem a dysan0201@hotmail.com vagy a dysan0201@gmail.com-ra
Üdvözlettel:
Attila&Marinna

Blogged with the Flock Browser
Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja