2008. augusztus 26., kedd

Pano2QTVR - Quicktime VR Converter - Garden Gnome Software


Pano2QTVR - Quicktime VR Converter - Garden Gnome Software

Tehát megint a Grafika.Hát igen.
"egyszerű program"szándékos a jel mert nagyon nehéz de ha valaki belejön nagyon megszereti és lássuk be lehet is.Azon kívül hogy add-ons-ként mehet a quicktime-ba nem egy nagy valami de ezen kíül a photoshop is "szeresse" nagyon mert egész közvetlen tud lenni a program ha pár óra múlva azt mondjuk ok minden.Nyah ennek a programnak ez az előnye leköt, illetve le betonoz téged ha szeretsz szöszölni a grafikával beszéltem 1-2 flick-eres haverommal és azt mondták tök egyszerű hehehe mondtam igen nektek.Nekem olyan mint az első 8086-os számítógépem volt tiszta új és tök hülye vagyok hozzá(nem mintha fejlődtem volna:))))) ) A motorja nem egyszerű a 360% képek eggyé varázsolja akadás és törés nélkül némi zoomal.hmm Plussz a falsh-el is kiegyezik teát nem az utolsó kategória érdemes letölteni a Pan2Tvr-t is mert az egy kicsit egyszerűbb de kinek a pap kinek a papné


Blogged with the Flock Browser
Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

1 megjegyzés:

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja