2008. augusztus 20., szerda

A WeeWord ismerkedési Site



Hát ez sem semmi kicsiny kis világunkban óriási a kereslet jó chat oldalak között, ha szinvonalban nézzük máris felülmúlja Magyar Társait a WeeWorld érdekes már az elején is tulajdonképpen saját magad határozod meg kinézeted .Gondolok itt azokra a cuccokra melyeket fel kell "telepíteni" magadra,haj,szem szín,milyen a hasad,nos mint egy átlagos kérdőíív.Régi csetesek már láthattak ilyesmit de ilyet tuti hogy nem!Igen ám de ez nem feltétlenül adja magát így.Itt látod is amit alkotsz,mármint rajzban.Nos ezzel megvolnál ha már reggeltél.Ezek utány jönnek az érdekesseb dolgok ezen meghaltam majdnem a nevetéstől.Bár úgy lenni mi?nyem!!!Nos mint írtam elég komplex a site,cipő,szemüveg,napszemüveg,sapka,póló,stb.Ezek se semmik.Ezek után a tulajgonságok én pl pizzát fogok a kezemben és bowling van mellettem tehát utal arra ki mit eszik,illetve csinál szabadidejében.Itt is számtalan lehetőség van a figurád alkotásaihoz,vagyis magadhoz mérve alkotsz egy babát.A baba nagyjából a ki nevet a végén c. játékra hasonlít de mégse az röhögni viszont nagyon sokat lehet.Sok sikert a sitehoz ha kérdés lenne nyugodtan,tegye fel Hja majdnem elfelejtettem a sok ország közül mi kimaradtunk de nem nagy gáz keresel egy zip kódot(azaz postai kódot az országhoz tartozót én már megy is.
Blogged with the Flock Browser
Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja