2008. október 14., kedd

A KM Player


Adjon Isten nektek szép jó napot a múltkor duruzsoltam a VLC Player-ről most egy kisebb de jóval barátságosabb program következik ez a KM player.
Szép is jó is.Technikai tudása szép talán gyönyörű?Igen azt hiszem ez a megfelelő szó rá hogy miért?Mert az.Kifejtem:Tehát adott a szép igényes megjelenés,igaz nem sokat adtak a
fényeffektekre de elegáns nagyon szimpatikus "kis"Azon kívül hogy a létező összes zenei számot lenyomja nekünk,nem elhanyagolható az sem hogy lehet "lopkodni".Ugyanis okos kis program ez.Ellentétben a VLC-vel ez nem bonnyolult olyan szájbarágós program.Hogy mire értem hogy "lopkodni "Tekintettel arra hogy jogrenszerünk az mp3-at nem minősíti lopásnak így megoldható hogy youtube-ról letöltöd igaz az is kb 3 mega de nem igazán hordozhatod magaddal hacsak nem vagy egy fanatikus Ipod b...zi.Tehát konvertálja az youtube-os flv fileokat mp3-ba ami tök jó erősítés sem kell mert atuomatikusan beállítja az erősítés mint a bement(flv) és kimeneti(mp3) forrásra értve.Aztán joggal jöhet a kérdés és mennyi mem-et eszeget?Húúúúúú "rengeteget"22.000 K-val hasít ennyi az igénye.Illetve ha DVD mivel azt is tudja akkor szökik 30.000 K húúúú ez is sok átnéztem mi mennyit zabál?Mármint memóriában ,hát a prímet akár hiszitek akár nem a régi jó öreg Winamp viszi el.Ugye-ugye?Nem utolsó sorban ezt figyeljétek online Flickr,Facbook,Myspace,Youtube,Digg,Pownce plussz a Flock böngésző meg egy Azareus Vuze letöltő(zenei teeee)nem kalózkodok,összesen vittek azarues 120.000 K vuze 160.000 K és jött a KM player nem ijedt meg maradt annál a mennyiségnél amivel elindul és simán megy.Döbbenet kicsapott az arcomra azt hittem letérdel a gépem de nem.Meglepő mi?Egyszóval nem láttam az utóbbi években ennyire tökéletes multimédia lejátszó programot.Mivel azért bujkált bennem a kisördög letöltöttem egy másikat is amelyik szintén FREE.A Program neve The Core Media Player a tulajdonságai hasonlóak az előzőéhez kis szépséghibával.Mégpedig kék szín igaz szép skinek de pl DVD csak ha te prémium vagy azaz shoppingolj egy kicsit.Erre mondtam hogy amiben édesanyád fürdik???anyukád :))) Akkor komolyan a számok tekintetében is elhúz rendesen hasonlóan mint a winamp 50.000 K simán lenyel a kis torkos de ettől függetlenül nem rossz de miért is használjam ha van a KM Player?Nincs kék azt mondtam na jó kicsit hazudtam ugyanis a program zenénként a zenei stílushoz állítja be a színeket.Na erre varjatok gombot jó mi?Jajjj majdnem elfelejtettem hol is lehet ezt kipróbálni(nálam):)))
A mondtara katt és már ott is vagy ne rémüldözz magyar nyelvű a KM
Utólagos beleegyezésetekkel megnéztem mit tud convertelni,nem semmmi.
Tehát arról is gondoskodtak a program készítői hogy különböző videó formátumokat ide-oda convertáld ,a hang capture mellett ez azéééé nem semmi.összegzésében elnyomja a VLC placert amelyről már írtam neketek mivel a convert nem nagyon akar menni.Igaz streamelni tud ez meg nem.Nagy ügy pfff.Aki persze a több megjelenitős és távolról haználható progikat szereti az maradjon a VLC-nél aki viszont csak otthonra akarja használni annak jobb a KM.
Anyázni lehet, köpködni is csak azért vigyázz hogy le tudd mosni a monitorod. Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja