2008. október 17., péntek

MySpace.com - Burg Attila - 31 - Male - - www.myspace.com/burgattila

MySpace.com - Burg Attila - 31 - Male - - www.myspace.com/burgattila

Ami azt illeti kicsit komolyabb hely mint az IWIW vagy bármelyik kis ovis társuk myvip,hi5,stb,
A lényege a Myspace-nek érezd magad jól akármit csiálhatsz a szü szoros értelmében.
Kicsit hasonló a Facebook-hoz ami lényeges opció számunkra hogy rajta vannak a dolgon hogy magyarul is gagyogjon ne csak a többi offical nyelven.A linkeket szintén postázhatod saját vagy a világ számára.Meglepő és érdekes(na nem a Friderikusz Sándor műsorára vagy személyéreértem)hogy tök véletlenül postáztam egy magyar honlapot konkrétan az Origo oldalát és majdnem behaltam mindenki csak lesett hogy ez???vajh mi?Mivel tájékoztatást kértek tőlem az emberek,elmondtam nekik hogy bocsi véletlen volt,ez egy magyar oldal.Ezt figyeljétek nemhogy anyáztak volna tőlem kérdezték meg hogy lehet ezeket az oldalakat lefordítani?Nos elmondtam nekik hogy shoppingoljanak egy ilyesfajta programot english-hungary tutotial ro dictionary or translator na erre is azt hittem most jön az a fejezet hogy kap....be de ez sem vették a fáradságot és szereztek maguknak.Láss csodát azóta megosztjuk egymással a híreket.Haverom Tom Pl:.azt mondta hogy ez ha véletlen is volt azért volt okos húzás,mert az össes infót ami zajlik a Világban megtalálják a Pownce-on vagy a Digg-en vagy a Technoratin vagy a Twitter-en,de Magyar híreket?Sehol és ez nekik most nagyon tetszik.Mivel örömmel vettem érdeklődésüket azóta és is kapom az infót tőlük MAGYARUL!!!
Na?Erre varrjatok gombot.Másfelelől viszont bevallom amikor ide reggeltem a Myspace-re kitört belőlem a kicsit félsz.Hogy miért?Mert teljesen más értelemzést kapott a közösségi oldal számomra.Hihetetlenül jó hely.Még egy infót megosztok veletek amin ledöbbentem és azóta mégjobban szeretnek engem itt.Nem tudták hogy a Rubic Magic eredeti neve Rubik Kocka és hogy miiért elmondtam nekik azért mert a miénk is.Feltettem a kérdést na akkor hogy is van ez ki kivel osztott meg először valamit is amelyet az egész világon ismernek?Csend lett mivel a fordító programjuk ennyire nem vágja a Magyar nyelvtant.Megkérdeztem Angolul Franciául biztos ami biztosOK then who sahre it  what with who at first time???????Ekkor kitört a röhögés.Szóval nem emberevők.Nem mellesleg utána néztek ők is hátha visszatudnak vágni megnézték a Wikipedia Amerikai stb...kiadásait és mit tapastaltak Rubik Ernő Magya ember volt aki azért valami letett az asztalra.Egyszóval jó hely ez is hasonlóan mint a Facebook.Aki persze tapad az IWIW-nél megértem régi is szar is fagy is de mindezek ellenére szép magyar hát igen.Nem vagyunk egyformák.
Blogged with the Flock Browser
Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja