2008. november 2., vasárnap

EMBEREK AZ INTERNETEN

Mivel magyarok itt is kissebségben vagyun(mint általában)Viselkedni is kellene néha tisztelet a kivételnek!Persze azért vagyunk itt, is mint mindenhol a világban szerte széjjel. Pontosan ez az ami miatt írok ide mert ha nem is olvassa el senki akkor is valamit alkottam,lehet hogy szar de ez nem az a blog ahol kívánságműsor lehetne. Nem vagyunk egyformák, de ezt ráadásul mi Magyarok éreztetjük is egymással hol politikai nézetek miatt, hol pedig csak egyszerűen nem szeretjük egymást. Milyen érdekes nem? Pedig ha jobban belegondolunk, nekünk van múltunk, de nincs jövőnk. Kicsit rémisztő és idegesítő is amikor beszélsz egy bizonyos közösségi oldalról valakinek és semmit nem érte belőle. Miért rémisztő?Mert a Magyar internetezők beleértve a fiatalokat is leragadnak a .hu kiterjesztésű oldalaknál vagy az IWIW-nél.Ami annak idején Magyaroknak nem volt rossz de ha jobban belegondoltok egy kalap szar az egész. Na, nem azért mert, Facebook, MySpace, Bebo, Pownce, és Twitter, Delicious, Magnolia, Flickr, Photobucket, Youtube, Last.fm, Digg, társaik. Hanem azért mert ott tök mindegy melyik országból jöttél emberként kezelnek,segítenek,és Kb. egy nap után jó pár haverod is lesz, akikkel vagy szócsatázol, vagy csak barátkozol vagy egyszerűen találsz egy jó oldalt és a szó szoros értelmében ajánlod neki.Na nem pénzért(de mi azt tennénk Magyarok és tisztelet a kivételnek) Azután persze vannak alternatívák is amikor jó pár 100 mérföld választ el valakitől kivel nem is találkoztál élőben Max Webcam stb..És mégis valahogy összetartoztok barát?barátnő?Mindenki annak hiszi aminek. Valahogy vagy valamiért nálunk kihalt az önzetlen segítség a barátság az ismerkedés tehát a legfontosabb emberi dolgok. Nagyjából annyi ennek a gondolatnak a lényege, hogy ne zárkózzunk el semmitől, mert ha így teszünk, akkor valóban csak idézőjelben döntötték le a vasfüggönyt. Mindenki illetve sokan azt mondják, hogy a NET egy személytelen dolog. Részben csak igaz. Ha nem hazudozol, és nem naponta változik a fotód akkor nem az, sem számodra sem másnak. Ha a levelidet normálisan írod és nem a „sex kell vagy nem?"kérdéssel bombázod azt a személyt, aki esetleg tetszik neked. Szerintem ezeket a dolgokat lehet fejleszteni, de valakinek, lehet, hogy kell is. Példa:
A minap megint belebotlottam egy nem komplett emberbe a Youtube-on. Cigányozott Románozott, mocskos zsidózott. Hát megpróbáltam jobb belátásra bírni. mondván"figyi ez nem fórum ne itt éld ki az utálatodat" na ez hiba volt tőlem. Kaptam én is tőle egy aranyos személyes üzenetet."sz*pd le a *r va anyádat"Nem értettem mit is akar mondani. Megpróbáltam felvilágosítani cigány és zsidó történelemből (ez is hiba volt)Igaz előtte tájékoztattam, hogy nem őriztünk együtt semmilyen állatot...Mi alapján tegez ezek után engem. Nos, kiderült miért is azért tegezett, mert 52!!!éves.
Mondtam neki hogy Ok tiszteletem.  Azért nem hagytam annyiba a dolgot. A vén Matrónát kicsináltam hihi. Nem szoktam ilyen lenni, de tájékoztatott a néni hogy neki 3!!!diplomája van én pedig egy kis szaros vagyok. Én is tájékoztattam, hogy tulajdonképpen nekem nincs diplomám, de nem is kell. Jött rá a comment is. Meguntam a ''mókát''. Válaszomat kimerítettem abban, hogy nemtől-kortól különbőzek lehetünk, de embernek születni kell a parasztok meg nőnek, mint a gombák, amúgy biztos kretén vagyok, ha a Hégető Honorka az egyik példaképem. Aki nem ismerné, semmi baj nem mindenki ismeri. Egyébként elesett, kiszolgáltatott, társadalmilag elnyomott, emberekről készített annak idején riportokat. Sajnos már nincs köztünk. Ebben az évben nem sikerült megnyernem az alapítványi díjat,de azt mondták kiváló és folytassam.(tényleg hülye lehetek)
Azóta se híre se hamva a ''néninek'' még a kis Nickjét is megszüntette(lehet hogy elgondolkodik?) Ha így van, már megérte az egész(igaz fél napom rá ment el :)))) ) Ha csak normálisan körbenézel a neten láthatod barátságok születnek mindenhol. A Net nem csak egy játék(az is) de használni, közlekedni, beszélni, ugyanúgy tudni kell mint az életben.

Ha valakit esetleg megbántottam volna bocsi. Nem! oktatásnak szántam ezt a levelet.Viszont elgondolkodtató nem? Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja