2008. december 12., péntek

Hogy lopnak a kiadók együtteseket és minket???

Sziasztok!

Ejha de kora reggel van avagy nem hiszek a szememnek!Kiderül.Tegnap vadul mentem hogy keressek szerelmemnek 1 cd-t karira idáig OK.Gondolom ezzel nem vagyok egyedül.Ami utána jött na az felháborító!!!A mi kis Imádott Magyarországunk megint alakított de rendesen.Szóval Ati bemegy CD-boltba érdeklődni.Üdv kapható-e már a DIDO-Safe Trip home új album nálatok?Válasz persze,2 féle is van.Gondoltam na ezek is okosok mert ebből több fog fogyni mint a megasztár cd-ből az tuti. Ok emberem gondosan odakísér egy felállított DIDO poszteres táblához és vadul mutgat nekem mintha vagy olvasni vagy látni nem tudnék.Ekkor megkérdzetem hogy jajj de jó mennyibe is kerülne ez nekem???(mellesleg már a fülemben lógó mp3-ban szólt az album)közölte emberem ez most óóócsóóóó 6990FT aham gondoltam és mennyi a másik???Az a jobbik abban egy kis könyvecske is van +1 szám.Értem de mennyi is lenne ez?10.990Ft.Értem.Kicsit lehangolt állapotban slattyogtam hazafelé,hogy ez idáig ok, de hogy a picsába vásároltam meg az amazonon 1.500 ft-ért mp3-ban???Gondoltam biztos azért ennyi mert,sokan nem tudják konvertálni.Ezt ki is vertem a fejemből mert ha történetesen a win MP-t használod és burn cd akkor van is egy DIDO legális cd-d(igaz legális de amennyiben árulni is fogod akkor hosszú időket töltesz majd BV intézetben)Na nem csüggedtem ma keményen nekiestem a dolognak rákerestem a neten hogy PL Angliában mennyiért is lehet megvenni.Az állam koppant a padlón.Mai árfolyam(dec 12) 3600Ft-ért ami nem mindegy hogy ezen kívül mellékelnek egy DIDO DVD-t is azt hiszem mindent elárult ez magáról.Az itthoni rohadt nagy csakannyit a Megasztárnál szintén debütálnak és nem utolsó sorban de a lemezük gyatra silány hasonlóan a kiadóhoz.Persze a 4 rongyot ők is elkérik érte.Igaz nem egy Világhírű énekesnő a Tóth Lüszike de még kívánom hogy az legyen.Talán neki és a másik kis csajnak volt az egyetlen értékelhető hangja ebben az "illusztris"produkcióban na hát ez az.Ők kiestek de maradt egy kretén aki a vallásokkal sincsen tisztába de nyilatkozik vallásokról.A másik Király Linda öcsikéje Viktor.Ha már csak ez a kettő maradt inkább a Viktor gyerek, hátha ő jobban tudja a Magyar Himnuszt mint Lindácska aki csúfosan beégett egy fellépésen.Csodálkozom hogy egyáltalán Magyarnak vallja magát az nő.A Megasztárokról csak ennyit akiknek volt hangjuk Hien Lüszi és Krisztián nekik nagyon sok sikert kívánok,remélem utol éri valahogy őket.Amin viszont nem lehet elsiklani a következő: A legdrasztikusabb véleménye Szecsődi Karcsinak (16) volt, kérdésünkre ugyanis szomorú szemmel csak ennyit mondott---forrás blog.hu : – Amikor meghallottam a döntést, nem tudtam, sírjak, nevessek, vagy köpjek egyet.
De nem csupán a produkcióban érintettek számára volt kétséges a végeredmény. Az internetes hozzászólásokban azzal vádolják a csatornát, hogy manipulálták a szavazást, az utolsó négy percben ugyanis, amikor már csak az utolsó három helyezettre – Lüszire, Tamarára és Krisztiánra – lehetett szavazni, a rendszer a Tamarára küldött SMS-eket visszadobta.
– Szavaztam volna abban az utolsó 4 percben Tamarára, nem is egyszer, és az adás után kaptam vissza egy SMS-t a TV2-től, hogy, idézem: „A szolgáltatás technikai okok miatt nem elérhető, kérése díjmentes volt. Kérjük, próbálkozzon később.” – írta az egyik felháborodott néző.
Tamarának rosszul esett a zsűri döntése, bár valahol már számított a kiesésre, hiszen háromszor állt előttük.
– Bár talán most voltam először meggyőződve arról, hogy sikerülni fog – tette hozzá. – Tamarára a négy percben is érkeztek szavazatok. A fórumozók által jelzett hibát kivizsgáljuk, és amennyiben valóban fennállt, mihamarabb orvosoljuk – nyilatkozta kérdésünkre Magyar Rita, a TV2 szóvivője.
forrás: blikk.hu
na ennyit a tv2-ről és ennyit ugyanennyit a Megasztárról.személyes véleményem pedig az akinek nem nagyon van pénze akkor az labdába sem rúg,tök mindegy milyen jó hangja van.Magyarország 2008.12.12 de ez van az egész országunkban káosz egyik percről a másikra hullanak a fejek.AKKOR MOST EGY KIS ÍZELÍTŐ HOGY HOGYAN IS KELL EGY ZENÉT ALKOTNI.Azért írtam hogy alkotni mert ő megtanult zongorázni,fuvolázni,és ezen kívül a Master felvétel készítésében is részt vett,de hát ez az albumon hallatszik és látszik is.Gyakoroljatok Megasztárosok,hogyan is kellene.


Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja