2009. január 5., hétfő

Kire Hasonlít Kollár Andi

http://www.myheritage.com/collage

MyHeritage: Celebrity Collage - Pedigree - Family origins

Kicsoda ez?Tündi-bündi,egy bohém ember,egy kedves nő,egy Isteni anya,"lelkes dolgozó" és még sorolhatná ő hogy mennyi arca is van.Egyébként Kollár Andrea a becsületes neve.Ennyi elg ide.Aki nem ismeri annak sorry de tabu a nő.Aki igen az eldöntheti melyik énjét kapja tőle,mert hogy ezer van mint talán mindenkinek az biztos.

Tulajdonképpen ez csak 1 az ezer féle arca közül és nem kis hírességekgre hasonlít.Nem kicsit néz ki jól.Én persze mondtam neki de nem hisz nekem hát akkor itt az igazság.A kép saját maga és a körülötte lévő hírességek pedig a whos's Date Who-ról származó hírességek.Tehát nem

Magyar kis sztárocskák,avagy kreált sztárok a kukából hanem hús vér emberek ők is.Hogy honnan tudom ezt én?A Who's Dated Who oldal egyik szerkesztője vagyok.Eredetileg amior megismertem tiszta Salma Hayek erre a hölgy Lindsay Lohan.Nos egyik sem az tehát lehet csodálkozni vagy bárki megcsináhatja a sajátját a My Heritage (az én családfám) oldalon többek között ez is ott készült.Ami az Infot pedig illeti itt a link a szerkesztőséghez. Nagyjából ennyi Kedves Andi

Ami pedig téged komolyan illet ezen kívül szerintem csak annyi hogy ha valaki szeret téged akkor édes mindegy hogy ki a "celeb" megfelelőd. Nézd a dolgok pozitív oldalát az 1 fogú boszorka,púpos fát hordő néni,és quwasimodo családjába sem tartozol.Bezzeg én Timm Curry-vel :D hát igen nekem már csak ilyen az ábrázatom a legjobb pedig Ethan Hawke.Habár ez is mindegy.

Szerk komment: Tibike a szarból várat építeni egyik program sem tud. :))))bocsi

Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja