2011. október 12., szerda

Levél Csányi Sanyinak az OTP vezérének


Kedves régi barátom Sanyi! Magyarország leggazdagabb embere vagy, ehhez gratulálok.2010-ben 120Milliárd volt a vagyonod,2011-re 155 Milliárd,2012-re meg saccra lesz 200 milliárd, ha nem több. Nekem az éves fizetésem az 1 millió forintot se éri el, bár ez az én hibám, lehet az a baj, hogy nekem nincs bankom. :) Arra kérnélek, hogy ugyan utalj nekem 20 millió forintot a számlámra, hogy miért? Egyszer ebben a büdös életben legyen ennyi pénzem, és hidd el meg lenne a helye. A kérdés az hogy mennyire vagy te tökös ember? Mi neked 20 millió? Mint nekem egy 200 forintos, amit szoktam is adni hajléktalanoknak. Igaz a szegény előbb adakozik, mint a gazdag. Cáfolj rá az én esetemben Sanyi! Hiszen tudom, hogy szoktál jótékonykodni, bár inkább csoportokat támogatsz, lásd: MLSZ. Persze az MLSZ-be ölt pénzed olyan, mint amit adsz majd nekem. Sőt ha adsz nekem egy mail címet (privát üzenetként) akkor elküldöm neked kérésemet Paypal-on keresztül, és ott át is tudod nekem utalni. Ezáltal te, mint adományozó leszel, és le is írhatod az összeget, adomány címen. Látod, azért gondolok rád is, nehogy csorba essen a renomédon. Üdvözlettel: Barátod Attila
Best Blogger Tips
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Share On Reddit
  • Fave On Technorati
  • Buzz This Post
  • Tweet This Post
  • Digg This Post
  • Share On Facebook
Blog Gadgets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kommentek

Blog Admin

Attila Burg Facebook profilja